Reklamácie

Aj keď je percento reklamácií mizivé, je dobré vedieť, že u nás máte rovnakú záruku ako v kamennom obchode.

 

Je v našom záujme všetky reklamácie riešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie ako je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých dní).

Ak ste našli na produkte nejakú vadu, prišiel vám iný odtieň, nesprávny produkt alebo sa prípadne tovar poškodil postupujte podľa týchto krokov a zabezpečíte tým správnya rýchly priebeh reklamácie.

K zásielke Vás poprosíme pribaliť kópiu, alebo originál bloček z pokladne ( faktúru) a reklamačný formulár.

 

V reklamácii je nápomocné uviesť presný popis chýb a nedostatkov.

 

Tovar zaslaný bez reklamačného formulára, alebo s nevyplneným reklamačným formulárom nevieme spracovať k Vašej spokojnosti a preto Vás prosíme o čo najpodrobnejší popis reklamáce, aby sme sa vyhli časovým prieťahom a zasielaniu tovaru späť na dobierku.

 

Pri reklamácii podľa obchodných podmienok platí, že k nám potrebujete dopraviť reklamovaný product na vlastné náklady, ak sme sa nedohodli telefonicky, alebo mailom ináč.

 

Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:

- používaním tovaru v podmienkách, ktoré svojou povahou a to teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredianezodpovedajú prostrediu, v ktorom sa tovar bežne používa,

- vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom

- pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu,

- mechanickým poškodením (roztrhnutý, prerezaný, tepelne poškodený tovar, tovar poškodený neopatrným neúmerným fyzickým zaobchádzaním, zámerným poškrabaním vrstiev tovaru a pod..)

- ak ste po obdržaní zasielky zistili mechanické poškodenie, informujte nás do 48 hodín od obdržania a to mailom ( priložte fotografiu poškodenia ) alebo telefonicky

 

Doba na vybavenie reklamácie je štandartne do max. 30 dní.

Poštovné k nám hradí zákazník podľa platnýchobchodných podmienok.

Ohľadom reklamácií nás môžete kontaktovať telefonicky 0905 555 889 , alebo emailom na info@acquarella.sk

Na stiahnutie - Reklamačný formulár

Reklamácie zasielajte na adresu:

Acquarella Slovakia

Pajorova 11

04001 Košice